När kan jag se min hyresspecifikation?

Hej, kan jag se min hyresspecifikation innan jag flyttat in?
Student

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du ska flytta in i en av våra studentlägenheter.

    Hyresavin skickas till dig i mitten av månaden runt den 15e. För studenter är juni och juli hyresfria månader. Hyran betalas i förväg och flyttar du in under sommaren skickas din första avi i mitten av juli.

    Lycka till med studierna!
    Kristina Kundcenter
  • Under vilken månad skickas den? Om man har student-tillträde in 1 sep skickas avin ut 15:e juli?
    Vart skickas avin? På personliga sidorna står det vara att man kan sätta annan post adress men ingen stan som den är inställt på det eller på efaktura, epost, autogiro vad jag kan se.

    Sedan försökte jag sätta en fysisk postadressmen fick bara ett fel har inträffat...

    Smurfen
  • Hej!

    Hyresavin skickas ut månaden innan då den ska betalas i förväg. Om du flyttar in 1 september kommer hyresavin 15 augusti och ska betalas innan månadsskiftet.

    Du får hyresavin på E-post, om en hyresgäst inte har mejl så kommer den i brevlådan istället.

    Om du vill uppdatera eller ändra din postadress kan du göra det under "min profil" eller "aviadress" på dina "Mina Sidor".

    Ha en bra dag!
    Alva

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.