Jag har betalningsanmärkning, kan jag hyra en lägenhet?

Hej
Jag har fått ett heltidsjobb med fast anställning i Skövde, jag söker nu en bostad helst en 2 rok i Skövde .
Jag har betalningsanmärkning men har många poäng hos er och kan även ordna med en borgenär. Skulle det finnas någon möjlighet för mig att kunna få hyra en Med vänlig hälsning, Kerstin

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du kontaktar oss.

    Det är först när man är en av de fem som har högst köpoäng på en lägenhet som man har anmält intresse på, som vi tar en kreditupplysning. Därefter fattas ett beslut om man får ett erbjudande på den aktuella lägenheten eller inte.

    För mer information om förfarandet kring kreditupplysning följ denna länk

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.