Hur säger jag upp min lägenhet?

Kommentarer

  • Uppsägning sker alltid skriftligt på gällande hyresavtal eller särskild uppsägningsblankett. Kontakta Bobutiken så hjälper de dig.
  • Hej! Vill säga upp min läg. fom 1/5
    Måste jag komma in i morgon( Valborg?) Med vänlig hälsning, Lena W-Johansson, N.Bergvägen 23, 54132 Skövde
  • Hej Lena!

    Tack för att du hör av dig till oss så att vi kan svara dig.

    Det finns flera sätt att gå till väga för att säga upp sin lägenhet:
    • Besök vår Bobutik, vi har öppet 9.30-13.00 i dag Valborgsmässoafton.
    • Vi kan mejla en uppsägningsblankett till dig som du kan skicka tillbaka till oss senast 23.59 i dag via mail eller som du kan lägga i vår brevlåda utanför vår Bobutik.
    • Om du har bank-id, kan du ringa oss, 0500-47 74 00 för att säga upp din lägenhet via e-signering.
    Önskar dig en trevlig Valborg!
    Jessica Kundcenter
  • Hej igen! Vore fint om ni kan maila en blankett omg.! Slutar inte förrän kl15.00 idag tyvärr så hinner inte in! Med vänlig hälsning, Lena
  • Hej Lena!

    En uppsägningsblankett är skickad till din mailadress.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.