Hur fungerar bostadsbytet?

Kommentarer

  • Skövdebostäder förmedlar inga kontakter mellan lägenhetsinnehavare som önskar byta men vi erbjuder en tjänst kallad ”Bostadsbytet” under Mina sidorpå hemsidan www.skovdebostader.se. Där kan du annonsera dina egna önskemål och kanske hitta en lämplig person att byta med.

  • Försvinner mina poäng vid ett byte?
  • Hej Sara!
    Ja, vid varje nytt kontrakt man skriver, oavsett hur man fått kontraktet, så nollställs poängen och man får ett nytt ködatum. Man får även en kontraktsspärr på sex månader, en spärr som innebär att man inte kan anmäla intresse på en ny lägenhet under sex månader.
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.