Hur förnyar jag min kötid/intresseanmälan?

Hej!

Hur uppdaterar jag min intresseanmälan för att stå kvar i bostadskön?

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du hör av dig till oss.

    Så här uppdaterar du din intresseanmälan:

    1. Logga in på Mina sidor på vår hemsida.
    2. Gå till rutan för lägenhet (eller förråd, eller studentlägenhet beroende på vilken du ska uppdatera), som du hittar direkt när du loggat in* och klicka på Uppdatera.
    3. Kontrollera att dina nuvarande uppgifter stämmer. Klicka på Spara längst ner på sidan.
    4. Du kan se datumet då du senast uppdaterade dig i rutan för din intresseanmälan.

    *Du som är hyresgäst behöver se till att du är i sökandeläget och inte i kontraktsläget. För att byta läge går du till raden där det står Sökande och Kontrakt bredvid varandra.

    Kom ihåg att du måste uppdatera din intresseanmälan en gång var tolfte månad för att inte åka ur kön.

    Lycka till!
    Eva-Lisa Kommunikatör

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.