Hur är det möjligt med 10.000 poäng?

Hej!
Jag gissar att eran webbplats är något mindre än 30 år?

Hur är det möjligt att ni har användare i er kö med 10.000 poäng, och hur kan det ens vara rimligt att behöva vara i kö i 30 år för att få en lägenhet?

Mvh

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar vårt frågeforum.

    Vi har alltid haft en bostadskö och så länge man har uppdaterat sig i tid har man fått behålla sin plats i kön. Nu gäller det att man ska förnya sin intresseanmälan minst en gång var tolfte månad för att få behålla sina köpoäng.

    Det finns de som har funnits med i vår bostadskö i 30 år som du skriver, med det är inte så ofta som man ser så här många köpoäng bland våra aktivt sökande.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.