Välkommen till Skövdebostäders kundforum! Vi svarar på din fråga inom tre arbetsdagar.
Detta är ett publikt forum, här svarar vi på dina allmänna frågor.
För privata ärenden, kontakta vårt kundcenter, info@skovdebostader.se eller ring 0500-47 74 00.
Börja gärna med att se om din allmänna fråga redan är besvarad. Om det gäller en felanmälan, logga in på "Mina sidor".
Skövdebostäder bygger, förvaltar och erbjuder hållbara, prisvärda bostäder för alla som vill leva i Skövde. Genom ett starkt och långsiktigt engagemang för våra fastigheter, områden och staden i stort bidrar vi till positiv utveckling för ett hållbart och tryggt Skövde. Vi är medlemmar av Sveriges Allmännytta och ägs av Skövde Stadshus AB som i sin tur ägs av Skövde kommun. Vi har drygt 5 700 bostäder och är Skövdes största hyresvärd.
Våra drygt 100 medarbetare arbetar nära våra kunder, och tillsammans skapar vi trygga och trivsamma hem för alla. Hem för dig. Nu och i framtiden.
Thanks for getting in touch with us, this is an important question
If a fault occurs in your apartment, it is important that you contact us so that we can fix it. You can report a problem in two ways:
- Call our Customer Centre on weekdays (excluding holidays) between 07.00-16.00 on 0500-47 74 00 and speak to one of the staff members there. They can answer certain questions and will enter the fault report into the system for the district caretaker or the person responsible for fixing the problem. You will be asked whether we have permission to enter with the master key or not.
- On My Pages, you can report faults at any time of the day. The website is only in Swedish.
I hope this information was helpful