Vad finns det för lägenheter på Hästhoven?

Hej! Jag hittar inte information om vilka storlekar det finns på lägenheterna i Hästhoven. Finns det några 3:or bland de lägenheterna?

Kommentarer

  • Hej Victoria!

    Tack för din fråga.

    På Hästhoven finns det tvåor, treor, fyror och femmor.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter
  • Hej!
    Jag har googlat och hittar inget underlag för att det skulle finnas femmor på Hästhoven. I Hyr och Häpna från 2009 där man presenterar Hästhoven finns lägenhetsritningar på 2:or, 3:or och 4:or. På Skövdebostäders gamla hemsida kunde man se att det skulle finnas två femmor på Hästhoven på 104 kvm men ingen ritning fanns. Min fråga är om det finns två femmor, och var kan man i så fall hitta en ritning på en sådan? Är även de i etage som många av fyrorna eller är de i markplan med egen trädgård?
  • Hej!

    Ja det stämmer att vi har två femmor i området Hästhoven, de ligger i etage och har både uteplats och balkong.
    Det är samma planlösning som för fyrorna men det som skiljer sig är att det finns ett extra sovrum på våning 2.

    Exakt planlösning kan du se på vår hemsida under lediga lägenheter när vi har en ledig femrumslägenhet på Hästhoven.

    Om du vill kan vi mejla dig en planlösning på ett sådant objekt.

    Med vänlig hälsning
    Jessica Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.