Har fått erbjudande på lägenhet. Vilka parkeringsmöjligheter finns?

Vilka parkeringsmöjligheter finns om man bor på t.ex Torggatan?
Finns det kvartershyra av parkering där?

Kommentarer

  • Hej.
    Vi är erbjudna lägenhet på Gamla skolan och har frågor om parkering.
    - Finns det parkering tillhörande boendet?
    - Finns det kvartersparkering?
    Mvh Roger
  • Hej!

    Hos oss på Skövdebostäder kan man ställa sig i kö för en parkering först när man har ett bostadskontrakt. Man står då bara i parkeringskö för just det område som man ska bo i.

    Vad gäller Gamla Skolan som området heter där du har fått ett lägenhetserbjudande finns det ett garage. Som det ser ut just nu så finns det tre uppsagda platser där. Man kan söka parkering (p-plats/garage) först när man har ett bostadskontrakt i området. Köpoängen styr vem som får erbjudande om parkeringen.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta vår
    kundtjänst 0500-47 74 00.

    Önskar dig en trevlig kväll!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.