Frågor om området Grubbagården

Hej
Undrar lite lite hur lägenheterna på grubbagården kommer bli.. blir rummen så man kan ha dubbelsäng i vilket rum man vill eller blir dom små. På bottenvåningen med uteplats blir det staket elr buskar? Blir det någon avskärmning mot vägen? Vad blir det för affär i byggnaden? Har man möjlighet att välja tapet/ handtag till köksluckor osv osv..

Kommentarer

  • Hej!

    Vad trevligt att du är intresserad av Grubbagården!

    • Hur stora sovrummen är beror på om det är en 3-rums lägenhet eller en 4-rumslägenhet. Sovrummen i treorna är 11,1 kvm respektive 8,7 kvm, i fyrorna: 11,1 kvm, 8,9 kvm och 8,8 kvm.
    • Runt uteplatsen planteras en häck.
    • Vilken verksamhet som kommer att finnas i lokalen är ej ännu fastställt.
    • Som blivande hyresgäst får man 10 olika färgval att välja mellan och man får bestämma handtag till köksluckor och garderober.
    Tänk på att du kan anmäla dig på trettio lägenheter och i den turordning som du önskar när lägenheterna ligger publicerade på hemsidan.
    På vår hemsida kan du få mer information om Grubbagården.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.