När avslutas gratismånaden Open universe?

Hej, angående frimånaden från open universell så tackar vi så mycket för det erbjudandet. Det hjälpte till bud min dotters distansstudier. Vad jag minns så skulle jag inte behöva göra något när månaden är slut för att avsluta det. Det skulle ske automatiskt stod det. Nu minns inte jag när jag valde att ta detta erbjudande men kan ni se det? Jag har en känsla av att det varit mer än en månad nu. Jag vill inte få en faktura sen på något som annan felat för. Det var Telenor/Maria

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Ta kontakt med Telenor; 020-222 222 för att få svar på när du startade igång din frimånad, vi på Skövdebostäder har inte tillgång till denna information.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Jessica Kundcenter
  • Ok.. Tänkte att ni kanske hade det då det är ni som förmedlade erbjudandet. Men ok jag ringer dom. Vad händer om det nu är så att det varat längre än en månad och dom säger att jag måste betala? Ni skrev att det skulle avsluta av dig självt och jag behövde inte göra något.
    Viöl 7nte betala något om det inte avslutats i tid som det skulle.
    Mvh/Maria
  • Hej!

    Jag länkar till erbjudandet som de skickade ut och där står det att det ska avslutas automatiskt, men ring och hör med dem ändå om du tycker du har haft det längre.
    Följ denna länk; Gratis bredband i en månad

    Önskar dig en fin dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.