Går det att koppla tv-boxen direkt in i datauttaget på väggen?

Hej!

Går det att koppla tv-boxen direkt in i datauttaget på väggen?
Skövdebostäder

Kommentarer

  • Hej!

    Nej, det går inte. Man behöver ha en mediaomvandlare emellan uttaget i väggen och tv-boxen. Medieomvandlaren delar upp signalen från uttaget i väggen så att man kan koppla in tjänster för tv, bredband och telefoni. När man beställer en tv-box skickas mediaomvandlaren per automatik till beställaren.
  • Hämta min fiber box till comhem i dag undrar nu när min mediOmvandlate kommer eller vart jag beställer den mvh pia
  • Hej!

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Media-omvandlaren kommer automatiskt att skickas från Openuniverse till dig.
    Du kommer att få en avisering att du ska hämta ut ett paket från Openuniverse.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.