Flytta till Skövde, hur registrerar jag mig?

Hej jag vill registrera mig för att jag vill flytta till Skövde med min familj. Hur ska jag registrera mig

Kommentarer

  • Hej!

    Trevligt att du vill flytta till Skövde!

    Följ länken och registrera dig på vår hemsida.
    Glöm inte att man måste förnya sin intresseanmälan minst en gång var tolfte månad för att få behålla sina köpoäng.

    Önskar dig en bra dag!
    Jessica Kundcenter
  • Hej!

    Jag vill flytta från Tidaholm. Jag är i stor behov av en etta eller tvåa med maxhyra 4000.
    Mina samlade poäng ligger på 900 just nu.
    Kan ni kontakta mig om någon ångrar med sin intresseanmälan för lägenheter som jag är intresserad av?

    Med vänlig hälsning,
  • Hej!

    När sista anmälningsdagen passerat för en lägenhet skickar vi erbjudande till de fem personer som har högst köpoäng och en godkänd kreditupplysning.
    Om alla fem personer skulle tacka nej till erbjudandet skickar vi erbjudande till de fem sökande som står på tur i kön.

    Om du får ett lägenhetserbjudande ser du det under "Erbjudande" när du är inloggad under Mina sidor på vår hemsida. Vi skickar även ut ett meddelande till personerna som fått erbjudande via post eller e-post, beroende på vilket korrespondenssätt den sökande valt.

    Ha en bra dag!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.