Finns det förråd till min lägenhet?

Hej!

Jag undrar om det finns förråd till min lägenhet?

Kommentarer

  • Hej!

    Vad bra att du hör av dig till oss med din fråga.

    Till alla reguljära lägenheter finns det ett lägenhetsförråd. Det kan vara placerat i din lägenhet, på vinden, källaren eller en bit ifrån din lägenhet. I de fall det är placerat utanför din lägenhet är det uppmärkt med de fyra sista siffrorna i ditt objektsnummer.

    Är du osäker på vilket förråd som är ditt, kontakta din kvartersvärd.
  • Hej!

    Räknas lägenhet i trygghetsboende som en reguljär lägenhet, dvs ingår det förråd även till såna?
  • Hej Elin!

    Ja, det finns ett tillhörande förråd till varje lägenhet även i våra trygghetsområden.

    Med vänlig hälsning,
    Stina Kundcenter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.