Får man grilla på sin balkong eller uteplats?

Hej!

Får man grilla på sin balkong eller uteplats?

Kommentarer

  • Hej!

    Visst är det härligt att grilla!

    Tänk på att det bästa är att grilla på den gemensamma gården. På sin balkong får man endast grilla med elgrill. Detta främst på grund av brandrisken.

    Om man kan flytta ut en bit från huset och fasaden så får man grilla med vilken grill man vill. Tänk på säkerheten och att alltid visa hänsyn till sina grannar så placera dig gärna med dem i åtanke.

    Det kan vara bra att känna till att har man en inglasad balkong/uteplats får man inte förvara en gasolgrill där.

    Hoppas att du får många trevliga grillstunder!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.