Kan jag flytta mitt abonnemang till en studentlägenhet?

Hej. Undrar om jag kan använda mig av mitt tidigare internet abonemang inne på Norra Trängallén 3?
Jack

Kommentarer

  • Hej Jack!

    Tack för din fråga.

    Samtliga lägenheter på området Bataljonen (Norra Trängallén 1, 3, 5 & 7) är anslutna till studentnätet, SHS, med upp till 100 Mbit. På studenatet.se kan du läsa mer och bli medlem. Det du behöver är en router eller kabel att koppla in i uttaget så har du tillgång till internetet.

    SHS är kopplat till fibernätet men om din bredbandsleverantör kan leverera sina tjänster till din nya adress kan du ta med dig bredbandet i flytten.

    Hoppas att du trivs hos oss!
    Alva

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.