Får jag ha en bänkdiskmaskin i min studentlägenhet?

Kommentarer

  • Hej!

    Av tekniska skäl är det i dagsläget inte tillåtet att installera bänkdiskmaskin i våra studentlägenheter.

    Ha en fortsatt fin sommar!
  • Tack för svar! Vilka tekniska skäl är det som gör att det inte är tillåtet i dagsläget?
  • Hej!

    Det finns krav på vilka mått en bänkskiva ska ha. En bänkdiskmaskin tar upp för stor plats av bänkytan och då uppfylls inte kraven.

    Med vänlig hälsning

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.