Kan jag få tillbaka min cykel efter cykelrensning?

Hej,

Om ens cykel har blivit borttagen vid en cykelrensning vid Regementet, kan man då få tillbaka den på något sätt?
Hur länge förvarar ni cyklarna?

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du hör av dig till oss så att vi kan hjälpa dig.

    Cyklarna sparas en tid på Regementet.Ta kontakt med miljövärden och beskriv cykeln för utlämning. Miljövärden finns på nr 0500-477434 och nås mellan 07.00-16.00.
    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.