Kan man överlåta sin köpoäng?

Behöver en bostad akut pga skilsmässa. Kan min dotter skriva över sina poäng till mig, då jag inte har jättemycket poäng själv.

Kommentarer

  • Hej!

    Bra att du har hittat till vårat kundforum. Följ nedan länk för att få svar på din fråga.
    Kan man överlåta sina köpoäng till annan person?

    Önskar dig en trevlig dag!
  • Hej Min man och jag skall gå isär. Jag är i desperat behov av en 2 max hyra 6000 kr Kan man möjligen få förtur i kön?
  • Hej!

    Nej vi har inga förturer, utan det är bostadskön som styr vilka som får erbjudande på våra lägenheter. För ytterligare information se vår Uthyrningspolicy

    På Skövde kommuns hemsida, www.skovde.se kan du under bygga & bo, klicka på hyra, köpa eller bygga, där hittar du kontaktuppgifter till flera fastighetsförvaltare här i Skövde. Du kan även söka på www.lagenhet.se

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.