Kan man stå i kö för både student- och vanliga lägenheter?

Hej, jag undrade om man kan stå i både studentlägenhetskö och vanlig bostadskö, har inte hittat någon info på detta så är lite fundersam, jag vill inte bli utslängd ur min studentkö.

Kommentarer

  • Hej Viktor!

    Självklart kan man vara registrerad i båda bostadsköerna samtidigt.

    Om du redan är registrerad i vår studentbostadskö, kan du enkelt via dina Mina sidor fylla i en intresseanmälan för vanliga lägenheter, se nedan.

    Glöm inte att man måste förnya sin intresseanmälan minst en gång var tolfte månad.

    Hoppas att du får en trevlig kväll!

    Jessica Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.