Vad är mitt betalarnummer?

För att lägga till nytt autogiro hos min bank behöver jag ange det betalarnummer jag har hos mottagaren (Er). Vad utgör mitt betalarnummer hos Skövdebostäder? Om det är mitt personnummer, ska det vara tio- eller tolvsiffrigt? Om annat, var finner jag det? Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Benjamin!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Betalarnummer är alltid ditt personnummer, ange 12 siffror 😊

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundcenter

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.