Hur ansöker jag om diskmaskin?

Hej, jag ska flytta in i en av era lägenheter i december. Jag skulle vilja ansöka om en diskmaskin men hittar inte vart jag gör det. Är det för att jag inte är hyresgäst än?
Skulle vara tacksam för hjälp med att få ett sådant formulär. Tack på förhand /Simon

Kommentarer

  • Hej Simon!

    När du har undertecknat ett hyreskontrakt för en reguljär lägenhet, kommer du tillsammans med din inflyttningsinformation få en valblankett för standardhöjande åtgärder. Informationen kommer att skickas till dig per brev/mail.

    Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!

OBS! Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.