Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Klagomål från vistelsen

Hej!
Vi har varit i Åre via Skistar otta vintrar på rad och i Trysil förra året. Alltid har vi varit nöjda med boendet. 
Vi är på skidsemester i Hemsedal nu och bor i Bakken 108.
Vi är tyvärr allt annat än nöjda i år. Lägenhetens standard är under all kritik. Kräk, tomma flaskor och glasbitar på vägen framför och på baksidan vid terassen. Helt avskalat i lägenheten: inga tavlor, mattor eller annat som man kan förvänta sig. Möbler från 70-talet. Inga förvaringsmöjligheter. Fattades tallrikar, glas m m i köket när vi kom. Kylskåpslukan var trasig och fick bytas.
Vi är faktisk förvånade över att ni vågar hyra ut lägenheter med så usel standard. Vi har aldrig upplevd något liknande tidigare. 

Att ni har höjd priserna på liftkort ganska rejält sista åren känns inte så roligt heller.

Med vänlig hälsning
Rasmus Smith
Rasmus Smith Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Rasmus,

    Tack för ditt meddelande och för din feedback.

    Det här var jättetråkig läsning, givetvis tar vi er feedback på allvar och ser gärna att Ni skickar in en reklamation till oss om ni inte är nöjda med er vistelse eller hjälpen på plats.

    Det gör du via ett formulär via vår hemsida.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Nicolina Kundservice
  • Köpte en Peak Hoodie i Skistars shop i Björnrike i påskas. Kantbandet runt ärmmudden har nu helt lossnat. Borde inte händ så snabbt eller kanske inte över huvudtaget. Hur gör vi med detta?
    Carina Lindberg
  • Hej Carina,

    Tack för ditt meddelande.

    Vad tråkigt att höra om hoodien! Maila till info.shop@skistar.com så hjälper mina kollegor på kundservicen för skistarshop/concept store dig.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Nicolina
    Nicolina Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.