Hur får jag kvitto för att kunna ansöka om friskvårdsbidrag?

Har du gjort en bokning online eller via telefon kan vi skicka ut ett kvitto på din bokning. Skriv gärna in till oss via chatt, mail eller forum och uppge det bokningsnummer du önskar kvitto på.

Vänligen notera att vi inte har möjligheter att göra ändringar i kvittot. Om en bokning innehåller flera olika produkter, exempelvis både boende och SkiPass, kan vi inte skicka ut ett kvitto enbart på SkiPasset. Vi har endast möjlighet att skicka ut kvitto till personen som står som betalare på bokningen och det är i dennes namn kvittot kommer att stå. Detta kvitto tillsammans med bokningsbekräftelse är det enda vi kan tillhandahålla för ansökan om friskvårdsbidrag.

Gör du ditt köp på plats måste du i förväg meddela att du vill att ditt namn ska stå med på kvittot. Vi har ingen möjlighet att ändra detta i efterhand. Vi har heller ingen möjlighet att skicka intyg på att det är just du som har köpt SkiPasset på plats.

Personnummer står aldrig med på våra kvitton.

SkiStar Kundservice Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.