Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Boka tidigt rabatt funkar inte

Vi har försökt boka skipass och skidor med Boka tidigt rabatt, men när vi kommer till kassan blir det inte något avdrag. Vi är inloggade medlemmar och bokar innan 15/11, och fick uppfattningen om att rabatten skulle dras automatiskt när vi gick till kassan. Vad ska vi göra för att få denna rabatt? Sista dan är ju imorgon.
Martin Åberg Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hejsan Martin.
    Tack för din fråga.

    På denna bokning har du fått rabatt på både skidhyra och skipass.
    På Skipasset räknas det av på ordinarie priset och lägger sig inte som en rabatt rad men det gör det på Skidhyran.

    Ha en fortsatt bra dag.
    Hälsningar

    Carina Kundservice
  • Hej!
    Jag har samma problem, har precis bokat och gått till kassan men rabatt blev det INTE. Varken på skidhyran eller skipasset. Surt!
    Elisabeth
  • Hej.
    Har samma problem, bokade skidor igår på samma vis men fick ingen rabatt!?
    David
    David Eriksson
  • Jag tycker det är lite otydligt svar och i så fall vilseledande priser.

    Priset som framställs när man väljer tjänst så som SkiPass och skidhyra är ett pris man förväntar sig vara ordinarie. Jag fick också uppfattningen av att det skulle specificeras en rabatt avdraget FRÅN det priset när man kom till kassan. Men det står ingenstans om vad ordinariepris är?  


    Jag vill gärna också ha hjälp med detta, om det priset jag fick är det rabatterade priset så är det vilseledande i den mån att originalidé inte skrivs ut..
    Maja
  • Hej,

    Samma problem för mig. Rabatten drogs inte trots att det på er hemsida står att det räcker med att vara inloggad. Jag var inloggad och betalade, trots att rabatten inte var dragen. Jag trodde, enfaldigt, att ni skulle lösa detta vid kontakt i efterhand. Efter samtal med er så ska ni ha 200:- i avgift för att jag ska få rabatten och ni hänvisar till era allmänna villkor. Tydligen hade jag inte bockat i att aktivera MySkistar, detta nämns dock inte på hemsidan eller vid bokning. Eftersom min erfarenhet av Skistar är att vara ett kundfokuserat bolag känner jag mig besviken över visat intresse för kunden.
    Jacob
  • Hej,
    Tack för era fråga.
    Det kan bero på att ni inte är/var ansluten till vårt lojalitetsprogram MySkiStar, vilket förklarar varför rabatten inte har hoppat in automatiskt eftersom detta är en krav för att få rabatten. Att ha en inloggning på skistar.com inte är samma sak som att vara medlem i MySkiStar.

    Vänligen kontakta vår bokning på telefon 0771 84 00 00 så får vi hjälpa er mer era ärenden.

    Vänliga hälsningar
    Emma
    Emma Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.