Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Tips/feedback

Hej,
Jag upplever att den nya appen för banktjänster inte är så snabb och stabil som man kan förvänta sig. Det krävdes nyss ca tio omstarter innan jag kom in och när jag med kameran skannade mottagaren ville den ej registreras.

Jag ber er verkligen att förbättra stabilitet och snabbhet i den ny appen.

‭Mvh Magnus Calén, 070-3125814
Magnus Calen Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    Tack för ditt inlägg.

    Våra utvecklare håller på att se över inloggningen. I ditt fall får du se till så att du ej har energisparläge igång, inte har privat-surf i safari samt inte ha något internetfönster öppet innan du loggar in i vår app för att det ska fungera så bra som möjligt.

    Angående skanningen så får du se till att vara i en ljus miljö så att kameran kan så bra som möjligt. Prova också att få bättre skärpa genom att föra kameran fram och tillbaka. Du kan också prova att skanna lite "från snedden" för att se om det fungerar bättre.

    Mvh
    Severin Kundservice
  • Tack,
    För vad det kan vara värt.
    Kompletterar med upplevt problem avseende skanning.

    Skanningen verkar fungera bra men i detta fall tog den ocr och belopp, men inte mottagaren. Flera försök och samma symptom.

    Telefonen gav i från sig signal lika som att den läst in men ingen inläsning registrerades i appen.
    Magnus Calén
  • Hej Magnus!

    Det stämmer att man får en signal även om skanningen "Misslyckas". Det är svårt att veta varför det i ditt fall blev så, det kan vara så att trycket på fakturan var konstigt just på bg/pg-numret.

    Mvh
    Severin Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.