Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Stående överföring från Skandiakonto i appen

Varför går det inte att sätta upp återkommande överföringar mellan egna konton?

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Det ska gå att göra återkommande överföringar från Allt i Ett-konto och Skandiakonto. Om du har valt sparkonto går det dessvärre inte, det går inte heller att göra stående överföringar till kreditkort.

    Mvh,

    Elin Kundservice
  • Hej, jag har ett Skandiakonto och ett transaktionskonto. Från Skandiakontot går det inte att sätta upp återkommande överföringar, det går bara från transaktionskontot.
    Bengt
  • Hej igen!

    Hur ser det ut för dig när du försöker lägga upp den stående överföringen från Skandiakontot?

    Du kan även logga in på internetbanken via din mobiltelefon och lägga upp den därifrån.

    Mvh,
    Elin Kundservice
  • Om jag går in på internetbanken fungerar det, så problemet är löst. Trodde dock att det skulle gå i mobilappen.
    Bengt
  • Hej Bengt!

    Jag har kontrollerat detta med våra utvecklare och just stående överföring från Skandiakonto går dessvärre inte att utföra utan i appen dessa måste man lägga upp i internetbanken. Jag tar ditt önskemål vidare till berörda så hoppas vi att det är något som vi kan genomföra i framtiden.

    Hälsningar

    Cristin Processledare Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.