Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Måste omaktivera snabbsaldo ofta

Titeln beskriver problemet. Sedan nya appen kom har jag behövt omaktivera funktionen gång efter annan, säkert 10 gånger redan. Jag vet inte vad det beror på, kanske glömmer appen inställningen när den uppdateras?

Kommentarer

  • Hej Robin!

    VI har sett att en del kunder får det här problemet men har inte hittat någon lösning ännu. Men våra tekniker felsöker, för det ska abslut inte vara så. Det ska räcka med att aktivera snabbsaldot en gång.

    Mvh
    Marcus Kundservice




  • Det problemet har ju funnits länge, så ambitionen att lösa det är mog inte så hög.
    Kjell
  • Nu går det inte aktivera alls.
    Åsa
  • Hej Åsa!

    Ring gärna in till oss på 0771 55 55 00 så att vi får höra mer om det här problemet. Då kan vi titta på just dina kundspecifika inställningar och felsöka.

    Mvh
    Marcus Kundservice



  • Otroligt irriterande det här med snabbsaldot som inte fungerar. Varför klarar inte Skandiabanken detta när andra klarar det?
    Kjell
  • Hej Kjell!

    Skulle det kunna vara så att du har något antivirusprogram eller liknande app i din telefon som vill rensa gamla appar eller frigöra minne? Jag har själv märkt det i min egna androidtelefon att snabbsaldot inte fungerar efter att mitt virusprogram kört en rensning, Men om jag inte använder den funktionen så fungerar snabbsaldot som det ska. Kan det vara liknande scenario för dig?

    Mvh


    Marcus Kundservice



  • Nej, inget sånt jox installerat.
    Kjell
  • Hej Kjell!

    Då får du väldigt gärna kontakta oss via vår säkra chatt så att vi får titta på det. Varför jag ber dig återkomma dit är för att vi behöver få dina bankuppgifter så att vi kan felsöka. Vi kommer också att behöva få reda på vilken telefonmodell du använder och vilken uppdatering av ios eller android du har.

    Mvh Marcus
    Marcus Kundservice
  • Kom in för att skriva om just detta problem men ser att det är andra som hunnit före så kan inte annat än att hålla med om att det är ett problem med appen då kag behövt aktivera dessa s.k. "snabbfunktioner". Vet inte om det är till nån hjälp men senast detta hände så var det efter att jag loggats ut från banken pga inaktivitet
    Jr
  • Hej Jr!

    Tråkigt att höra att snabbfunktionerna strular för dig. Titta gärna på Marcus svar till Kjell här ovanför för att se om de åtgärderna kan hjälpa. Gör det inte det måste vi be även dig att kontakta kundservice så att vi kan ta fler uppgifter från dig för att kunna felsöka.

    Hälsningar
    Fredrik Hildingsson Processledare kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.