Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Grafer i appen

Jag har för mig att det fanns tydliga grafer i gamla appen men de är borta nu. Jag anser mig ha förlorat tusentals kronor på detta. Därför flyttar jag nu hela mitt aktie- och fondsparande från Skandiabanken.

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Tack för ditt inlägg.

    Kan du specificera vilka grafer det är du saknar jämfört med gamla appen? Hur menar du att du förlorat tusentals kronor på att de i så fall är borta? Testa gärna att surfa in på skandia.se i mobilen för att se om våra mobilsidor passar dig bättre.

    Hälsningar,
    Fredrik Processledare kundservice
  • När appen var ny, och den gamla inte längre gick att använda så fanns plötsligt inga grafer på hur aktiekurserna förändrats. Tidigare kunde man se utveckling både för dag, vecka, månad, år m.m. Detta var plötsligt borta.
    Jag brukar vara snabb och anpassa mitt innehav efter hur kurserna utvecklas, men det har inte gått på sistone och plötsligt insåg jag att kurserna gått ner 20% men då var det för sent att reagera.

    Jag gör ett snabbtest nu och går in och tittar på aktier, och väljer en aktie.
    Under Detaljerad information finns ingen information om kursutveckling eller så har ni dolt den så att jag inte kan hitta den.
    Fonderna ser man däremot utveckling på nu, men jag vet inte om det var så när appen var ny.
    Varför släppte ni den nya appen när den gamla fortfarande var bättre?
    Varför har ni en app om det är bättre att gå in på hemsidan?
    Mats Rudin
  • Tack för informationen! P.g.a. ett leverantörsbyte så kan vi just nu inte visa graferna för aktier, men vi hoppas att det ska fungera så snart som möjligt igen. Tyvärr kan vi inte säga exakt när.

    Anledningen till att vi släppte appen trots detta är främst för att man som kund istället tillfälligt kan använda skandia.se. Den nya appen innehåller andra förbättringar som vi ville få ut till kund så snart som möjligt.

    Hälsningar,
    Fredrik Processledare kundservice
  • Håller med föregående insändare.
    Vilka förbättringar har jag fått som kund i
    den nya appen? Varför en app om det
    inte går att jämföra tidigare upp och
    nedgångar. Ni kommer att förlora en kund
    till, om det inte händer något på denna fråga.

    Mvh Gunnar
    Gunnar
  • Hej Gunnar!

    Den nya appen innehåller många förbättringar som varit efterfrågade av våra kunder, bl.a.:
    • Möjlighet att sätta datum på kommande överföringar
    • Möjlighet att hantera återkommande överföringar
    • Kunna välja sparade mottagare vid räkningsbetalningar
    • Sätta köp- och uttagsgränser för kort
    • Se belopp som är kvar till köp- och uttagsgräns
    Som jag skrev till Mats tidigare så kan vi tyvärr inte säga när graferna kan vara tillbaka i appen igen.

    Hälsningar,
    Fredrik Processledare kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.