Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Platsbiljett fungerar inte

Hallå,

När jag reser mellan Örebro och Stockholm fungerar det inte att välja plats när jag köper en platsbiljett (kan eventuellt bara röra dubbeldäckarna, är inte helt säker). Jag väljer ”Salong” som av någon konstig anledning betyder plats utan bord och grnomför beställningen men får oftast ändå plats med bord. Eftersom jag är 2 m lång får varken jag eller personen mitt emot mig plats ordentligt vid ett 4-bord. Det har varit sågär i flera år nu och det är inte ok.

Jag har skickat in detta till er support flera gånger men det är lite som att skicka insaker till ett svart hål, man får inget tillbaka. Jag skulle verkligen vilja ha ett svar och en uppskattning för när detta kan vara fixat.
Björn Hagström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Björn,

    Vi har gjort felanmälan till vår servicedesk vid ett flertal tillfällen just angående detta, men vi har inte fått någon prognos på när det kan vara åtgärdat.

    Troligtvis är det inte hösta prioritet på detta eftersom andra, större, åtgärder oftast finns att jobba med. Eftersom det trots allt fungerar att boka så blir det inte lika hög prioritet på detta.

    Med vänlig hälsning
    Malin SJ Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.