Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Kan jag registrera poäng för en resa på sj.se?

Jag missade att logga in/uppge mitt medlemsnummer vid bokningstillfället, hur bär jag mig åt för att ändå poäng för biljetten?
SJ Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Ja, du kan efterregistrera din resa upp till 90 dagar efter avresa. Du behöver ha varit medlem i SJ Prio under den tid som resan genomfördes.

    Börja med att logga in på Min sida på sj.se.
    Klicka på: Mitt SJ Prio - Efterregistrera SJ Prio poäng - Ange Biljettnummer.

    Poängen får du sedan automatiskt in på ditt poängkonto efter att du rest på biljetten. Om du redan genomfört resan, så kommer poängen in på kontot inom ett dygn.


    Jag hittar inte mitt biljettnummer?
    Om du inte har biljettnumret så vänta med att registrera biljetten till du får din mobilbiljett eller e-biljett. Där syns biljettnumret. Du kan också hämta upp din biljett i appen eller via Min resa på sj.se genom att ange bokningsnummer och mobilnummer eller e-postadress.

    Det fungerar inte, jag får bara felmeddelande?
    Kontakta SJ Prio medlemsservice genom att mejla till sjprio@sj.se eller ring på 0771 75 75 75 tonval 4. Tillgängligt vardagar 08.00 - 17.00.



    (Sökord: Prio poäng Prio-poäng)

    Annica SJ Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.