Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Kan jag lägga till och ta bort frekvent resenär från kundnumret själv som resebokare på sj.se?

Jag ska koppla en ny medarbetare till vårt kundnummer, hur gör jag?
Kan jag själv plocka bort personer som inte ska vara kopplad till kundnumret längre?


SJ Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Ja, du kan själv administrera detta genom att lägga till och ta bort frekvent resenär kopplad till kundnumret.

    Hur lägger jag till ny resenär till kundnumret?
    1. Logga in som resebokare. Klicka på SJ Biz företagsportal och välj Hantra fakturareferenser.


    2. Klicka på Lägg till ny resenär. Fyll i mejladressen för den resenär som ska kopplas och klicka på Lägg till. Resenären få då ett mejl för att bekräfta detta.

    Klart!

    Hur tar jag bort en resenär från kundnumret?
    1. Logga in som resebokare. Klicka på SJ Biz företagsportal och välj Hantra fakturareferenser.


    2. Bläddra i listan av kopplade resenärer eller använd sökrutan för att hitta den du vill redigera/ta bort.
    Välj personen du vill redigera genom att klicka på pilen till höger.

    3. Klicka på redigera. Nu kan du ändra giltighetstid, uppdatera fakturareferenser eller Ta bort från SJ Kundnummer. Avsluta med att klicka på Spara ändringar.

    Annica SJ Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.