Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur reklamerar jag en resa?

Jag är inte nöjd med min resa. Hur går jag tillväga med min reklamation? Går det att ringa till er? Måste man använda formuläret på www.sj.se eller går det att skicka brev?

Kommentarer

  • Vill du ansöka om ersättning för en tågförsening fyller du i formuläret ersättning vid försening.

    Vill du ansöka om ersättning för merkostnader mejlar du till kundservice@sj.se

    Glöm inte att ange ditt bokningsnummer i samband med din ansökan för snabbare hantering av ditt ärende.

    Hittar du inte svaret på din fråga här i forumet går det även att ringa till oss på 0771-75 75 75, tonval 3.2 för kundtjänst. Vill du hellre skicka ett brev går det bra att göra till adressen nedan.

    SJ Kundtjänst
    Box 1028
    831 29 Östersund
    Annica SJ Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.