Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur gör jag för att flytta min Movingobiljett?

Hur gör jag för att flytta min Movingobiljett till en annan enhet?
SJ Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • För att byta enhet för din Movingobiljett så gör du så här:

    1. Logga in i SJs app på den andra/nya mobilen.
    2*. Klicka på fliken Biljetter och välj Aktivera.
    3. En inforuta kommer upp som säger Biljetten används.
    4. Klicka på Aktivera.
    Klart!



    *Om biljetten inte dyker upp automatiskt kan du hämta den genom att ange bokningsnummer samt e-post eller mobilnummer.

    OBS! Behandla ditt bokningsnummer som en värdehandling.

    Varför går det bara att flytta biljetten en gång var 48:e timme?
    Eftersom våra kunder inte alltid kan förväntas ha mobiltäckning eller tillgång till wifi när de reser med Movingo sparas biljettkoden lokalt på mobilen och fungerar även om mobilen inte haft tillgång till internet på upp till 48 timmar. Under dessa två dygn behöver vi vara säkra på att biljetten bara finns aktiv på en enhet åt gången.

    SJ Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.