Till senaste kommentaren

Hur bokar jag Affärsresa/Tjänsteresa med ett företagsavtal/kundnummer i appen?

Jag vill boka en biljett via appen men har ett kundnummer jag vill använda mig av, hur gör jag?

Kommentarer

  • För att resa med ett företagsavtal måste du vara inloggad och ha ett företagsavtal kopplat till dig som resenär. När du har valt vilken destination du vill resa till väljer du ditt företagsavtal som betalningsmedel.


    Jag är inloggad men kan ändå inte välja ett företagsavtal?
    För att kunna boka via SJ.se/appen och få det fakturerat ert företag behöver du ha en inloggning på www.sj.se som är kopplad till ert kundnummer.

    Jag är inloggad men kan inte boka till andra resenärer på företagsavtalet?
    Man kan endast boka till andra om man själv är en av resenärerna i resesällskapet.

    Är du inte kopplad till företagets kundnummer så behöver du klicka på:
    SJ.se > Logga in > Min sida > SJ Biz företagsportal > Lägg till kundnummer

    Det går också bra att kontakta vår avtalssupport per telefon så kan vi hjälpa dig att ordna detta. Tänk på att du i så fall behöver ha företagets kundnummer till hands, har du det inte själv så behöver du vända dig till reseansvarig inom företaget.

    Sökord: företagsresa app, företagsresa appen

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.