Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur ansöker jag om ersättning vid försening när jag har Movingo i SJs app/Movingo 30 dagar på kort?

Jag reser med Movingo 30 dagar/ 90 dagar/ 1 år i appen och har blivit försenad, hur ansöker jag om ersättning när jag har råkat ut för en  försening?

Hur ansöker jag om ersättning vid försening när jag reser med Movingo 30 dagar på SJ Resekort/ SJ Regionalkort?

Kommentarer

  • Du ansöker om ersättning via sj.se under ersättning vid försening. När du fyller i formuläret kan du välja vilket typ av biljett eller kort som du reste med. Fyll i resterande uppgifter och gå vidare.



    Ansöka om ersättning vid försening med Movingo 30 dagar laddat på SJ Regionalkort /SJ Movingokort.
    I rutan kortnummer fyller du i ditt kortnummer som du hittar du på baksidan av kortets övre sida och det inleds vanligtvis med "00".

    Annica SJ Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.