Kan Sida föreläsa på vår skola?

Via Sida alumni kan du ge dina elever, anställda eller medlemmar en engagerande, personlig och interaktiv föreläsning om hållbar utveckling. Sida Alumni-föreläsarna har en aktuell erfarenhet från ett eller flera av Sidas samarbetsländer. Föreläsningen kan anpassas för olika sammanhang och kring olika ämnen med utgångspunkt i den enskilda föreläsarens erfarenheter och kompetensområden.

Lär dig mer om det här.

Boka din föreläsning här.

Sida Kommunikationsenheten (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    Jag heter Vahid Kulbay och är 31 år gammal. 2012 den 16e November drabbades jag av en hjärnblödning i sömnen. Jag låg 15 dagar i koma och var inlagd på sjukhuset i 5 månader. Jag blev förlamad högra sidan av kroppen. Jag fick gå på rehab i 6 år. Nu är jag återställd och jobbar. Jag jobbar inom Hugo Boss och som Personlig tränare, jag jobbar även som modell då och då. Jag vill börja föreläsa om min sjukdom och träning för att inspirera unga. Ni får gärna hjälpa mig med det om det går bra

    Mvh Vahid Kulbay
    Vahid Kulbay
  • Hej Vahid

    Tack för ditt inlägg och engagemang.

    Tyvärr jobbar inte Sida med det du efterfrågar.

    En rekommendation är att du hör av dig till rfsisu - Välkommen till Riksidrottsförbundet

    Vänligen,
    Sara