Förlorad vara i varuautomaten i tunnelbanan
Riktigt besviken.
Tänkte köpa en plopp (20kr) medan jag väntade på tåget.
Gjorde det o den stannade knappt halvvägs.
Var tvungen att betala en till för att den ena skulle komma ut. Men den fastnade på vägen.
Är riktigt jävla besviken på er! Värsta lurendrejeriet. Där står jag, 40 kr mindre o inte alls fått en enda sak!!!
Varför lurar ni folk så?
Hade jag haft batteri på telen då hade jag fotograferat!
Tänkte köpa en plopp (20kr) medan jag väntade på tåget.
Gjorde det o den stannade knappt halvvägs.
Var tvungen att betala en till för att den ena skulle komma ut. Men den fastnade på vägen.
Är riktigt jävla besviken på er! Värsta lurendrejeriet. Där står jag, 40 kr mindre o inte alls fått en enda sak!!!
Varför lurar ni folk så?
Hade jag haft batteri på telen då hade jag fotograferat!
Följ inlägget
0
följare
Välkommen till vårt nya forum! Vi vill självklart inte att du ska känna dig lurad av köp i våra automater. Vi ersätter förlorade varor ur våra varuautomater de gånger det har gått fel. För att kunna göra ett återköp behöver vi veta hur du handlade (med kort, via SMS eller med vår app), tidpunkt när du handlade, vilken varuautomat du handlade ur (gärna maskin-ID annars t-banestation) och vilken produkt du handlade och vad du lagt ut i pengar. Har man möjlighet att ta ett kort och skicka till oss uppskattar vi det! Om vi får dessa uppgifter kan vi både återbetala köpet och även felanmäla varuautomaten som eventuellt behöver få service.
Mvh
Öjvind
Hej William
Jag beklagar detta. Även om Nocco kostar 29 kr måste det självklart stå rätt pris. Vår personal kommer att märka om automaten snarast och som kompensation har jag återbetalat köpet. Pengarna kommer tillbaka till ditt konto inom ett par arbetsdagar.
Mvh
Öjvind
Jag köpte nyss 2 sportlunch apelsin (20 kr st) men båda(!) fastnade i automaten. Var inte jättesugen att punga ut 60 kr för att mätta suget på en chokladkaka så jag hoppade på tåget istället.. Detta hände vid kl 21 på T-centralen.
Hej Mattias
Beklagar detta, har hittat dina köp i systemet och skickat dem för återbetalning. Du har pengarna på kontot om ett par arbetsdagar.
Mvh
Öjvind
Tack på förhand.
Försökte nyss (23:15) köpa "2 för 25" oreo och kex på Sollentuna station. Försökte först med SMS, inget hände, sen med kort men bara oreon kom ut. Lite dyrt för en så liten chokladbit även om förhoppningsvis inte den första betalningen gick igenom.
Tråkigt att höra, naturligtvis återbetalar vi köpet.
Kan du återkomma hur du betalade, kort eller Monyx, och tidpunkten så kan vi ersätta ditt köp. Du kan maila till denna adress. felanmalan@se.selecta.com
Mvh elisabeth