Hur säger jag upp mitt avtal?

Vi tycker det är tråkigt att ni vill säga upp ert avtal med oss.
Ifall ni är missnöjda med kaffemaskinen går det självklart att byta till annan modell. Kanske har ni en äldre modell idag där en uppgradering är på sin plats.

Uppsägningar måste antingen komma in skriftligen till oss via brev eller genom e-post, eller om ni ringer till oss 0770-85 85 85 tonval 3 med ert kundnummer och helst de ID-nummer som det gäller.
Du når oss via e-post på: kundservice@selecta.com

Vill du posta en skriftlig uppsägning skickar du in den på adressen.
Selecta AB
120 90 Stockholm

Viktigt att tänka på vid uppsägning är att, oavsett om ni säger upp via e-post.brev, eller telefon bör ni ange om uppsägningen gäller alla era kaffemaskiner, varuautomater eller vattenkylare eller enstaka lösningar (uppge i så fall det Maskin-ID uppsägningen gäller. Uppge också ert kundnummer och en kontaktperson med uppgifter om telefon och e-post (bekräftelse på uppsägningen sker via e-post).
Läs även om hur lång uppsägningstid ni har genom att klicka här.

Vi hoppas att vi får möjlighet att servera er kaffe, mat och dryck någon gång i framtiden igen!
Selecta Kundservice (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.