Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Inget kvitto på mail

Hej!
Jag har skickat en retur med beställda varar från ett företag (sportamore) Jag fick inget inlämningskvitto på min mail. Nu har det tagit två veckor och jag har inte fått bekräftat att returen har kommit fram. Vill inte gärna behöva betala för varor som jag har skickat i retur

Hälsningar Sara
Sara Johnsson
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Sportamore returer har som sista registrering slut terminal i Västerås.
    Adressen på returerna är Hällagatan 7 vilket är adressen till terminalen i Västerås.
    Alla returer sampackas sedan för transport till sportamores returcenter.
    Vill du få bekräftat på att returen kommit in kan du kontakta Sportamore på tel: 08-500 07 500.

    Med vänlig hälsning,
    DB Schenker Frågor & Svar Kundservice
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.