Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Fakturapåminnelse

Om jag har fått en fakturapåminnelse från Arvato för en frakt bokad via Schenker , men aldrig en första faktura, var vänder jag mig då?

DB Schenker Frågor & Svar Kundservice

Kommentarer

  • När det gäller en sådan fråga, eller om du har några andra frågor relaterade kring den faktura du har fått så hänvisar vi dig till att kontakta Arvato. Vissa ärenden kan du själv sköta via Arvatos kundportal.
    Kundportalen finner du på http://fakturainfo.se/dibs Där loggar du in med bank-id eller mobilt bank-ID.

    Eller så når du Arvato via mail dibsfaktura.se@arvato.com eller via telefon 0340-596114.

    Hälsningar,
    DB Schenker Frågor & Svar Kundservice
    (Uppdaterad )
  • Hej jag har mottagit min leverans på sändningar 2276996267 men har inte fått någon faktura via mail
    Margareta Liutu

  • Hej Margareta!

    Vi är glada att du kontaktade oss via vårt Forum!

    När det gäller enskilda sändningar/fakturor så kontakta vår Kundservice så hjälper de dig vidare. Det är inte rätt att besvara frågor om enskilda sändningar/fakturor med ordernummer eller privata nummer i ett offentligt forum, så vi tar bort ditt inlägg och du är välkommen att kontakta Kundservice direkt!

    Kontaktuppgifter till ditt lokala kontor hittar du här. 

    Med vänlig hälsning,
    Johan Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.