Varför kan jag inte logga in på "Mina sidor"?
Hej!
Jag försöker logga in på "Mina sidor" men det går inte. Jag klickade på "Glömt lösenord?" men då står det att jag ska kontakta er för att jag inte är registrerad. Varför kan jag inte logga in?
Jag försöker logga in på "Mina sidor" men det går inte. Jag klickade på "Glömt lösenord?" men då står det att jag ska kontakta er för att jag inte är registrerad. Varför kan jag inte logga in?
Följ inlägget
3
följare
Till följd av lagkrav genom GDPR har vi infört en kontinuerlig rensning av kön genom att tillämpa ett aktivitetskrav.
Aktivitetskravet innebär att du som sökande måste vara aktiv minst en gång per år för att vara kvar i bostadskön och behålla dina köpoäng. Du måste därför logga in på ”Mina sidor” inom en period på 12 månader. Så snart du har loggat in har du uppdaterat dig för att stå kvar i bostadskön ytterligare 364 dagar. Har du inte loggat in inom tidsperioden kommer dina köpoäng att förloras och du rensas bort ur bostadskön.
Har du varit registrerad i bostadskön och vet med dig att det gått ett tag sedan du senast var inloggad på "Mina sidor" är det troligtvis detta som skett. Om du vill registrera dig i bostadskön på nytt gör du det på vår hemsida www.roslagsbostader.se.
Här kan du läsa mer om vårt aktivitetskrav.
Om du har varit inloggad den senaste tiden är du välkommen att ringa oss på 0176-20 75 00.
Med vänlig hälsning,
Vi har inte hört från någon annan att det inte fungerar. Jag själv testade nu och det fungerade även för mig.
Ring gärna vår växel på 0176-20 75 00 så kan vi kika på varför det inte fungerar för dig.
Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning,
Med vänlig hälsning från
ur Och kom på att jag skulle göra en felanmälan men kom inte in på mina sider eller på felanmälnings sidorna
- Uppdatera din webbläsare (chrome, safari, edge osv)
- Rensa webbhistoriken/ cacheminnet (under inställningar i webbläsaren)
- Testa en annan enhet, tex dator eller mobil
Om det fortfarande inte fungerar, vänligen maila oss och beskriv problemet. Beskriv också från vilken enhet du försöker logga in (dator, webbläsare osv) så vi kan försöka återskapa problemet och lösa det. Tack.info@roslagsbostader.se