Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in på "Mina sidor"?

Hej!

Jag försöker logga in på "Mina sidor" men det går inte. Jag klickade på "Glömt lösenord?" men då står det att jag ska kontakta er för att jag inte är registrerad. Varför kan jag inte logga in?

Kommentarer

  • Hej!

    Till följd av lagkrav genom GDPR har vi infört en kontinuerlig rensning av kön genom att tillämpa ett aktivitetskrav.

    Aktivitetskravet innebär att du som sökande måste vara aktiv minst en gång per år för att vara kvar i bostadskön och behålla dina köpoäng. Du måste därför logga in på ”Mina sidor” inom en period på 12 månader. Så snart du har loggat in har du uppdaterat dig för att stå kvar i bostadskön ytterligare 364 dagar. Har du inte loggat in inom tidsperioden kommer dina köpoäng att förloras och du rensas bort ur bostadskön.

    Har du varit registrerad i bostadskön och vet med dig att det gått ett tag sedan du senast var inloggad på "Mina sidor" är det troligtvis detta som skett. Om du vill registrera dig i bostadskön på nytt gör du det på vår hemsida www.roslagsbostader.se.

    Här kan du läsa mer om vårt aktivitetskrav.

    Om du har varit inloggad den senaste tiden är du välkommen att ringa oss på 0176-20 75 00.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Hej!

    Vi har inte hört från någon annan att det inte fungerar. Jag själv testade nu och det fungerade även för mig.
    Ring gärna vår växel på 0176-20 75 00 så kan vi kika på varför det inte fungerar för dig.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Min man och jag är medlemmar. har varit i flera år. Min man har fått en stroke och därför har vi inte hört av oss före den 15 oktober 2021.Men vi vill stå kvar.

    Med vänlig hälsning från


  • Hej jag va inne på mina sidor för fem minuter sen sen gick jag
    ur Och kom på att jag skulle göra en felanmälan men kom inte in på mina sider eller på felanmälnings sidorna
  • Vi har hittat och löst ett problem med inloggningen på Mina Sidor. Vissa har upplevt att efter man loggat in inte kunnat lämna sidan och sedan gå tillbaka in igen. Det är nu löst. Om du upplever problem att logga in på Mina Sidor vänligen testa detta:
    • Uppdatera din webbläsare (chrome, safari, edge osv) 
    • Rensa webbhistoriken/ cacheminnet (under inställningar i webbläsaren)
    • Testa en annan enhet, tex dator eller mobil 
    Om det fortfarande inte fungerar, vänligen maila oss och beskriv problemet. Beskriv också från vilken enhet du försöker logga in (dator, webbläsare osv) så vi kan försöka återskapa problemet och lösa det. Tack.

    info@roslagsbostader.se

    Roslagsbostäder

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.