Ska jag göra något för att få tv-kanaler genom Telia?

Från september skulle vi ha fibertv från Telia som ingår i hyran, vi som redan har Telia fibertv skulle automatisk få Tv telia lagom, men jag har ju fått faktura från Telia för september? Jag har Telia Mellan men det är väl samma som Telia lagom? Från när gäller det egentligen, ska jag göra något?
Mai-Lis Norman

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Om du tidigare nyttjat vårt kollektiva erbjudande, dvs paket "Start", kommer du med automatik att flyttas över till det nya erbjudandet, dvs ”Lagom”. Detta då ”Start” inte längre kommer vara kostnadsfritt.
    För frågor gällande de olika paketen och för att avsluta ditt abonnemang för att teckna avtal på det kollektiva erbjudandet, kontakta Telia på 020-202070.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Jaha, jag fattade det som att vi som har telia-tv skulle automatiskt få telia lagom att ingå i hyran, så vi ska alltså kontakta telia själva då?

    Mai-Lis Norman
  • Hej igen,

    Endast om du haft det som tidigare ingått i hyran. Om du inte haft det behöver du själv kontakta Telia för att ordna så du får det som ingår i hyran.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare