Vem kan ta bort min gamla tvättmaskin?

Jag var tvungen att köpa en ny Tvättmaskin då min gamla inte Cientrifugerar längre. Jag lyckades bära upp den nya men vart kan jag vända mig för att få den gamla tvättmaskinen bortforslad
Mvh
Ulf Löfgren

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    Du ansvarar själv för att din uttjänta tvättmaskin kommer till kommunens återvinningscentral.
    Många vit varuleverantörer erbjuder i dag så väl hemkörning som installation och bortforsling.
    Det finns även flera lokala aktörer som erbjuder flytt och bortforsling av saker.

    Vänliga hälsningar,
    Fredrik Förvaltare