Tar ni emot praktikanter?

Vem ska jag prata med när jag söker praktikplats som fastighetstekniker . Jag går en 1 årig utbildning till fastighetstekniker och skulle behöva en praktikplats. Gärna i Hallstavik då jag bor i Almunge. Bifogar gärna mitt cv och personliga brev om jag får en mailadress. Tack på förhand. Med vänlig hälsning
Jeanette Josefsson

Kommentarer

  • Hej Jeanette,

    Vad spännande och vad roligt att du är intresserad av att göra din praktik hos Roslagsbostäder. Du är välkommen att maila till info@roslagsbostader.se.

    Lycka till!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare