Var hittar jag planritningarna för lägenheterna i Roslagsskutan?

Jag söker information om planlösningen, hyran, läget m.m på de nya lägenheterna. Var hittar jag det?

Kommentarer

  • Hej Lisa, tack för din fråga.
    I vårt nya interaktiva verktyg kan du se varje lägenhet i huset.

    Bostadsväljaren

    Genom att föra musen över husen så lyser de fönster och balkong upp som hör till lägenheten. Då ser ni läget i huset, storleken, hyran. Klickar ni på den så får ni upp ett informationsblad där ni ser planlösningen. Ni kan också välja att filtrera fram bara en viss lägenhetsstorlek och om ni är intresserade av exempelvis 2:or. Tryck också på rotera för att se husen från olika vinklar. Här kan man också följa vilka lägenheter som blir uthyrda vartefter kontrakten skrivs på, då visas de med status "uthyrd" och i rött. Vi hoppas detta kan vara ett bra verktyg till alla som vill lägga in en intresseanmälan i höst och flytta till Roslagsskutan våren 2020.

    På tisdagar från och med 20 augusti är våra uthyrare på plats på Videvägen 11B igen så passa på att besöka vårt Öppet hus då.

    Hälsningar
    Elin
    Roslagsbostäder
  • Hej!
    Var hittar jag info om Lommarstranden?
    MVH / Lisbeth
  • Hej!

    Information om projektet Lommarstanden hittar du här på vår hemsida.

    Du kan även få mer information på Norrtälje kommuns hemsida, klicka här så kommer du till sidan direkt.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,

    Mikaela Uthyrare