Får jag hyra en parkering?

Hej! Jag bor på Gökvägen (vid Roslagsgatan). Jag tänkte kolla med er om det finns någon parkering längst Roslagsgatan ledig hos er som man skulle kunna få hyra istället för att den står tom.

Med vänlig hälsning, Pontus.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    På vår hemsida under "Sök ledigt" kan man se vilka p-platser som finns lediga.
    Vi hyr bara ut p-platser till de som hyr en lägenhet av oss.

    Ha en fin dag!

    Hälsningar,
    Mikaela Uthyrare
  • Jag har stått i kön flera månader för en parkeringsplats Stockholmsvägen 19!
  • Hej!

    Ja, tyvärr är det längre kötider på en del områden. Fortsätt göra intresseanmälan så fort det blir något ledigt.

    Hälsningar,
    Mikaela Uthyrare