Kan man stänga av tillgången till el om man inte använder motorvärmaren på p-platsen?

Jag har en fråga ang den sista infon vi fick om parkering,
Där jag bor finns bara parkeringar med tillgång till el, och använder inte den.
Undrar nu om de går att stänga av tillgången till el så att avgiften blir den lägre

Elisabet Jansson

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    På en del områden finns endast p-platser med motorvärmare och då är det till den hyran man hyr p-platsen, annars får man se om det finns en p-plats utan motorvärmaruttag på ett område i närheten, alternativt se om det finns möjlighet till gatuparkering.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare