När ska jag lämna in nycklarna?

Hej,

Jag har sagt upp min lägenhet och flyttar om ett par veckor. När måste jag lämna in nycklarna? Var ska jag lämna dem?

Kommentarer

  • Hej,

    På avflyttningsdagen senast klockan 11.00 lämnar du samtliga nycklar på ditt distriktskontor. Infaller inflyttningsdagen på en lördag, söndag eller helgdag lämnas de senast klockan 11.00 nästkommande vardag.

    Tack för din tid som hyresgäst hos oss!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare